Direktlänk till inlägg 17 september 2010

känner mig trött...

Av Maja Lind - 17 september 2010 15:55

...efter en dag utan lugn och ro(förutom nu då)

Fick vakna av väckarklokan idag, kl 7.00 ringde den, och jag han inte mer än att stänga av den innan båda barnen var uppe! Så var det bara att fixa frukost åt pojkarna och sen klä oss för att åka iväg till öppna förskolan. Vi parkerade i sin ordning i oppeby där vi fortsatte att promenera in till st nicolai. Där befann sig även Jessica och tjejjerna! Det var mycket barn där idag, hemskt mycket barn! Det blir lite för mycket tycker jag! Men Hampus satt och pysslade större delen av dagen, så det vart ju ganska lugnt på sitt vis ändå:)

Sen efter öf vandrade vi tillbaka till bilen och jag och pojkarna for hem för att hämta Johan, båda barnen somnade i bilen påväg hem, så vi passade på att åka in och handla direkt!Så nu har vi det gjort oxå! skönt!!!


Denhär atten gick faktiskt ganska bra! Så jag tror han är redo för att sluta med nappen nu! Han bökade runt ett bra tag där mitt i natten, men kom fram till efter en bra stund att det ju inte var för att han var utan nappen, utan för att han ville ha en flaska ersättning! Han ahde inga problem att somna när han väl kunde komma till ro! Igårkväll satt jag där inne ett bra tag med han, tillslut var jag tvungen att sprina iväg och göra annat ett litet tag. Då blev ju Lowe jätteledsen förståss, och Johan gick in och sa..Lägg dig ner..och så gick han ut, och Lowe vart tyst och somnade:-O Tänk om jag kunde ha den effekten på honom oxå, eller både Hampus och Lowe...vore ju helt underbart:D

Denhär natten känner jag mig nog mer orolig för hur Hampus ska sova än Lowe, eftersom Hampus ju sov i bilen en stund idag! Känns väll sådär! menmen, hoppas på att han vill sova lite inatt iallafall:D


Han verkade då inte ha nå ont i magen utav mjölken, men däremot var han ganska kass i magen i morse, väldans lös, vilket han mycket sällan är! Men, jag blir tveksam om det hade med mjölken att göra. Ska iallafall vänta 1 vecka och prova ge han lite smör på mackan bara, och gå från rätt håll lixom!


Nu har Lowe använt sig av 2ordsmeningar flera gånger sista tiden! Tycker det känns lite lustigt när jag tycker han säger så några ord, men han har tydligen börjat bygga "meningar" utav dom få han kan! Skojjig! Längtar efter när han kan prata! Åh vad jag ser fram emot att få sitta och lyssna på Hampus och Lowes diskutioner:D Myspys!


Här kommer 3 av Hampus konstverk han pysslat med idag:)


  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards