Direktlänk till inlägg 24 oktober 2010

Lugn dag..

Av Maja Lind - 24 oktober 2010 19:41

Idag har vi haft en riktigt lugn dag! Barnen har hållt sig relativt lugna, och jag har fått sova en stund på soffan! Jätteskönt, behövdes! Är ju så sjukt trött:-S Men, hoppas på att piggna till lite nu när jag tagit sista tabletten med antibiotikan
:-D

Lowe verkar oxå ganska seg, hoppas vi inte bär på någon förkylning eller liknande som tänker bryta ut snart! Vi vill ju vara friska! Men, vi skyller nog på höstmörkret!! Såhär seg och gossig var iallafall han efter dagssömnen...


    


...blev ioförsig nog för kort sömn för han, han blev nog väckt av storebror och var nog lite extra seg och kinkig pga det!


Bjuder på en bild på pojkarna när dom kör traktor tillsammans! Sötnosar:-)


  


Hampus har sin fina keps på sig som han fick i går fårn domdär påsarna med kläder som jag köpte. Han har antingen denna keps, eller en keps som det står Polis på, som han älskar! Känns ju inte som en kepssäsong nu, men sålänge det bara är innomhus så:-D


Sen vill jag att ni kollar på Lowes hår och titta även på domhär bilderna...


  


 


Nu ber jag er läsare om hjälp...

Hur ska vi göra med hans underbara söta små lockar? Som faktiskt inte är så söta efter en stund under mössan...

Jag älskar ju hans lockar, Johan lika så...men, hur tycker ni han ser ut i håret? ser det hemskt ut med så långt och ruffsigt hår?!för, oftast ser det nog ganska ovårdat ut, då man måste ha mössa och det ser ut som ett stort svintoruffs sen...

Jaja, hoppas ni kan hjälpa oss lite:-)


Hoppas ni har en härlig söndagkväll...imorgon kommer ett tips från mig:-D


 
 
Ingen bild

ullis o emil

26 oktober 2010 19:58

spara dom ursöta lockarna!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards