Direktlänk till inlägg 18 september 2010

Ånej ånej ånej!!!

Av Maja Lind - 18 september 2010 07:43

Natten utan napp gick över förväntat...kan han redan ha "glömt" sitt beroende?

Han somnade ju helt utan problem, och han vaknade sen en gång på kvällen, drack lite ersättning och somnade om. Sen senare på natten vaknade jag av att han satt och kräktes...hela han var full, sängen och sen fick ju även golvet sig en omgång då min reakion var att kasta ur han ur sängen! Uscha...någon magsjuka vill vi absolut inte ha!

Det kan ju faktiskt vara så att han åt middag för sent igår, sen nästan direkt efter blev det flaskan och sängen, och sen vaknade han ju dä på kvällen någon gång och dack ännu mer...jag hoppas det bara blev för mycket för hans stackars mage! Men, med tanke på att han var halvkass i magen igår morse, så blir man ju lite fundersam! Och speciellt när det var en barn på öppna förskolan i torsdags som kräktes, och hans mamma verkade gansak förvånad och sa, men oj, åt du för mycket?! Den pojken kramades ju med Lowe!

Jaja, tiden får utvisa! Men nu i helgen får vi helt enkelt hålla oss hemma så vi inte riskerar att smitta ner någon! Och hoppas att vi inte redan hunnit med det, om det nu skulel vara magsjuka!!!

Han har iallafall nu på morgonen druckit ½ flaska ersättning och ätit 2 mackor, och än har han då inte spytt nå mer!

Vi får se hur det blir när vi äter riktiga frukosten när resten av familjen vaknar:)



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards