Direktlänk till inlägg 18 september 2010

hädan efter..

Av Maja Lind - 18 september 2010 19:07

...kommer jag inte att länka mina blogginlägg till facebook, kanske ibland bara!


Lowe mår inte så vidare bra! Han har fortfarande 39.6 i feber och har fått sin andra dos av alvedon precis...ska tempa han igen snart för att se så tempen sjunkit utav alvedonen iallafall!

Troligtvis är han förstoppad, ringde 1177 för att höra om detdär med feber och förstoppning, och dom kan ha hög feber, så nu känner jag mig väldigt säker på att det är det som är problemet!

Trodde till en början att han fått ur sig allt, men känner mig tveksam nu! Vi får se hur det utvecklar sig!

Min stackas lilla Luwe, känns som det alltid är något med honom:( Kan han inte bara få vara helt frisk och utan problem någon gång!!Stackars barn...

Jag tänker iallafall vänta ett bra tag till med att ge honom mjölk igen iallafall, jag kan ju inte låta bli att tro att det är det som ställt till det för honom nu!


Hampus har varit ute precis hela dagen och lekt. Han kom ju in ca 10 minuter och åt lunch, sen ut igen, och kom inte in igen förän kl 18, när det var dax för middag och sedan sängen! Han måste då sova gott inatt iallafall! Den ungen har vi iallafall haft tur med, aldrig sjuk eller några problem med honom! Tänk så olika det kan blir:)


Ikväll blir det till att kika på "dansfeber" och sen "din nästa statsminister", låter inte som världens roligaste lördagkväll måste jag säga! Men kanske blir man nå klokare av det? Känner mig fortfarande så hemskt kluven, VAD SKA JAG RÖSTA PÅ?!:-O

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards