Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Lowe äter inte

Av Maja Lind - 20 september 2010 07:31

Hoppas på att Lowe mår bättre, han hade bara 38.0 nu på morgonen över 1 grad mindre än igår morse!

Men han verkar inte vilja äta idag heller, han har druckit lite ersättning inatt igen, det verkar funka på natten, men på dagen vill han inte ha det heller. Nu har han ätit inte ens en halv macka på morgonen, vi satt ha nframför tvn med mackan men det slutade bara med att han smulade sönder hela mackan i soffan, så våran taktik funkade visst inte!

Jaja, det viktigaste är väll att han dricker!Ska försöka inte stressa över maten, men det är ju lite svårt..men för hans skull ska jag försöka så gott jag kan!


Igår åt han ju bara ca ½köttbulle, känner mig osäker på om han åt något på en macka även igår morse, men resten av dagen var det alltså inte mycket mat! Dessutom kräktes han igår kväll igen, efter att han druckit ca 1½dl ersättning så när han ska ställa sig upp så kräks han. Han pallade alltså inte med att få det tycket på magen när han ätit vällingen. Och så lätt kräks han inte i vanliga fall.


Lowe har ju blivit såhär i magen flera gånger, men då har han ju direkt börjat må bättre när han fått tömma magen lixom. Därför känner jag mig orolig att det sitter något kvar, eller om det kanske är något annat som stör han samtidigt, kanske knölen som vuxit lite och verkar hemskt öm! Det är flera läkare som nu sagt att det nog är magsjuka, men jag VET att det inte handlar om någon magsjuka. Hur kommer det sig att vi ALDRIG lyckas smittas? magsjuka som är så smittsamt. Hur kommer det sig att det bara är Lowe som får denna konstiga magsjuka gång på gång?! Jag känner mitt barn, och detta handlar inte om någon magsjuka, detta handlar om Lowes mage, han verkar ha en känslig mage och reagerar såhär ganska ofta, frågan är om det varit mjölken varje gång, eller kan det vara något annat oxå?!

Lider så med Lowe, inte alls kul att få se honom må såhär, speciellt inte när han/jag inte blir tagen på allvar!


Som ni märker är jag fortfarande upprörd över gårdagens läkarbesök! ber om ursäkt för negativa inlägg. Ska försöka skärpa mig, men först får nog Lowe börja må bra!!


Kram på er, ha en bra måndag!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards