Direktlänk till inlägg 20 september 2010

Lowe på bättringsväg!

Av Maja Lind - 20 september 2010 17:22

Idag har Lowe varit mycket piggare, han har inte sovit någonting än, han börjar dock bli ganska trött nu, men han får vara vaken ett litet tag till och somna för natten runt 18 tiden!

Nu ligger hans temp bara på 37.5, och då är det ganska länge sedan han fick alvedon, så det borde gått ur kroppen nu tycker jag! Jätteskönt, det går fort när det väl vänder! Han har oxå ätit lite bättre idag, men det är ju inte mycket alls! 1½ macka, några mackaroner och en bit av en köttbulle. Fast han har druckit lite ersättning nu på dagen oxå, ungefär 1½dl skulle jag tro att det blivit sammanlagt! Känns jättebra att det har vänt!

MEN, känner mig lite orolig över dendär knölen, den växer och den verkar ömma och störa honom! Ett tag fick jag för mig att det var den som gjort att han fortfarande inte vill äta, han satt här och åt lite på en macka förut, och han sätta i halsen flera gånger under en kort tid, han som brukar kunna möla in hur mycket som helst i munnen utan problem. Men, han kanske inte riktigt kände sig van med att äta efter att ha varit utan något alls nästan sedan i lördags! Men jaja, han verkar ju vara på bättringsvägen iallafall och det känns jätteskönt! Hoppas bara att knölen slutar växa oxå!


Idag har vi haft en ritkigt lugn dag! Bara slöat och inte gjort något alls! Så nu känner jag mig hemskt slö och seg! Skulle igentligen vilja komma igång med träningen igen, men just nu känner jag inte att lusten är på topp, så jag avvaktar lite!

Men, bör väll inte dra ut på det allt för länge, lär ju börja träna i tid om jag ska våga mig på tjejklassikern nästa år, för isåfall börjar jag ju med tjejvasan i vinter ju!


Godkväll allesammans

 
 
Ingen bild

Emma

20 september 2010 19:41

Hoppas verkligen lillgubben blir bra snart och att ni får må bra allihop. Kram

Maja Lind

20 september 2010 19:59

Tack Emma! Hoppas vi med:)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards