Direktlänk till inlägg 21 september 2010

Mycket gjort idag!

Av Maja Lind - 21 september 2010 20:12

Tack Sara och Emma för era tankar om korten! Spännande att höra!:)

Satt och kollade några bilder på min förut somsagt, och jag kunde faktiskt se några likheter mellan mig och Lowe där faktiskt:) Jag ska försöka fixa lite bilder på mig och Johan och lägga in sen, är ju så skoj att se vem dom fått sitt utseende ifrån, för jag tycker ju att dom är ganska olika varandra!


Lowe har varit mycket piggare idag, han åt ganska mycket till lunch, tack så hemskt mycket för det Elin, för tipset om pankakor! Lowe som i vanliga fall inte brukar gilla pankakor åt flera tyckten:) Så, nu blir det väll till att äta pannkakor framöver, middagen ville han inte äta på alls! Kan han ha blivit kräsen?! eller vare mer att pankakorna var lätta att svälja ner?!

Jaja, iallafall så har vi tänkt att han varit frisk idag, men tempade honom nu innan läggdax, och tempen låg på 39 :-S Men, huvudsaken han är piggare!


Idag har jag verkligen fått saker gjorda här hemma!!! Började med att städa hela huset, hänga tvätt, och vek hela det rentvättade berget av kläder.sen började jag baka bröd, och när jag ändå höll på tänkte jag att det är lika bra att göra på hela jästen(annars brukar jag bara göra på ½), sen blev det badning av Mira, Klippning och duschning av Lowe, Klippning och duschning av Hampus! Rena och fina är dom alla 3 nu!

Känns bra att få saker gjorda, det behövs sådanna här dagar lite nu och då:)


Nu sover grabbarna och jag och Johan kikar på idol! Tror det får bli en tidig kväll för mig idag oxå, är ju så skönt att få sova!! Fast, på sätt och vis tyckte jag bättre om förut, när jag aldrig var trött! ska bli spännande att se om jag kommer tillbaka till det sen när jag böjar träna igen, eller om det var något annat som gjorde att jag aldrig kände mig trött!


Godkväll gott folk!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards