Direktlänk till inlägg 22 september 2010

Behöver lite råd...

Av Maja Lind - 22 september 2010 15:39


Helt plötsligt öppnade Hampus dörrenn och ropade på mig och säger, mamma dethär är din! Gick till dörren och där står Hampus med en stor cubuspåse i handen! I påsen låg en JACKA!! Min underbart snälla Johan hade passat på att köpa en jacka till mig när han var in till stan i ett annat ärende tidigare idag! Åh så glad jag blev:D

Jag hade ju tittat på en jacka där på Cubus som jag funderat lite på att köpa, dom hade 2 modeller men jag provade bara den ena, och Johan köpte den andra och sa att jag ju såklart får byta om det blev fel!

Men jag provade ju denhär oxå nu, och den var ju oxå mycket snygg! Dom är lixom lika snygga, men lite olika modell! Så, nu behöver jag lite råd av er! Vilken tycker ni är snyggast, och vilken tycker ni skulle passa mig bäst?:)


    



 
 
Ingen bild

Annelie

22 september 2010 16:14

Båda var lika snygga men den högra tycker jag är aningen snyggare och skulle passa dig jätte bra :)

 
Ingen bild

Hanna Odén

22 september 2010 16:31

Nr 2!

 
Ingen bild

Emma

22 september 2010 16:50

Jag tycker också att båda är snygga men tror nog att du skulle passa riktigt bra med den med bälte=)

 
Ingen bild

Tessan

22 september 2010 17:24

Jag skulle välja den högra jackan, nu när jag ser dom på bild =)

 
Johanna

Johanna

22 september 2010 17:25

den med skärpet i midjan är snyggast, enligt mej. men har ingen aning om vad som passar på sej, men jag håller på den i alla fall. :)

http://SilverDraken.blogg.se

 
Ingen bild

Liisa

22 september 2010 18:33

Oj va svårt. De är lika fina båda två men jag skulle tro att du passar bättre i den första. Jag skulle försåts vilja de dom på dig båda två, men som sagt, jag tror på den första.
Lycka till!

 
Ingen bild

Sara

22 september 2010 18:45

oj, svårt att avgöra! båda är ju jättesnygga! =) Gör en plus och minus lista på båda och se vilken som får mest plus, hehe. t ex är det varm nog, lagom lång osv...;) så brukar jag tänka iallafall när jag ska välja. hursom, är säker på att du passar i båda lika bra...ja, det här hjälpte dig kanske inte så mkt men...=)

hur har det gått med Lowe förresten? blev lite orolig där när du nämnde att knölen vuxit :S
Kramkram!

 
Ingen bild

Hasse

22 september 2010 20:16

Hej Majavännen!
Jag tycker att jackan med skärp skulle passa dig toppenfint! Sen tycker jag att du ska vila och vara rädd om dig så att yrseln/konstigheterna får på moppo.... /Anna

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards