Direktlänk till inlägg 23 september 2010

Jahopp, telefonen inlämnad igen då...!

Av Maja Lind - 23 september 2010 19:07

Från att bara ha varit hemma och gjort ingeting till att vara inne i stan för att hämta min telefon gick snabbt när jag fick smset från elgiganten, fast att jag igentligen inte kände att jag orkade mig iväg! Men, vad gö man inte när man blir överlycklig över att telefonen är klar?!

Men, lyckan varade ju inte speciellt längre tyvärr....det visade sig att dom inte hade fixat telefonen! Mms felet verkar dom inte ens ha kollat på, utan det verkar vara det "nytillkomna" felet med täckningen som dom riktat in sig på, som dom hade skrivit tillbaka att det ska vara så:-S Att det isåfall är Tele2 som har problem! Så trött jag blev! Han på Elgiganten blev faktiskt lite sur han oxå! En väldigt hjälpsam människa! Han gick runt och frågade alla försäljare i butiken om dom visste vad som kunde vara fel, och dom var alla överens om att något inte stämmer, han tyckte det oxå var hemskt konstigt att det inte finns någon 3G täckning på telefonen! Han provade att sätta i sitt kort i telefonen och fick se att det inte berodde på mitt kort oxå!

Så, jag fick se telefonen, hålla i den lite och sen skickades den tillbaka! Känns u inte så superkul, och han bad om ursäkt typ miljoner gånger över att det skulle behöva bli såhär( han mådde dåligt över det stackarn, som att han skulle kunna göra något?!) Han tyckte det var förjävligt att jag inte fått ha min telefon på över 1 månad nu! Jaja, nu kan man ju hoppas att Samsung tar sitt ansvar, för det ÄR telefonen som det är något knas med!!! Men, det är hemskt dåligt att Tele2 och Samsung bara ska skylla på varandra, någon måste faktiskt ta sitt ansvar i dethär!

Hursomhelst så passade vi på att åka in till Cubus och prova den andra jackan oxå, och jag tror att jag bestämt mig nu för den jackan utan spännet, den jag blev kär i från början! Så, jag bytte och får fundera lite till, men tror att jag har bestämt mig redan:)


Sen åkte vi förbi Rusta oxå, vet igentligen inte vad vi skulle ha med oss hem därifrån, men vi fick då med oss en massa gott:-S

Sen avslutade vi dagen med att lyxa till med en sväng till Mc donalds och köpte med oss hem! Så nu sitter vi här och har mosat i os en varsin hamburgare och väntar på att barnen ska nattas, sen blir det en myskväll med idol och godis!


Såhär ser jackan ut på mig:)


  


God kväll allesammans, ska nog börja göra barnen klara för sängen nu, såg att klockan ju var endel:D


Kramis

 
 
Ingen bild

Emma

23 september 2010 19:32

Du är jättefin i den jackan=) den kanske faktiskt är bättre för den går ju högre upp i halsen...sen vet jag inte hur det ser ut med spännet om du har en tjockare tröja under? Kram

Maja Lind

23 september 2010 20:02

Tack Emma! Jag gillade ju att den gick upp sådär över halsen jag:) Jo, jag gillar den faktiskt väldigt mycket, känns som att jag har hittat min jacka lixom:)

 
Ingen bild

Sara

24 september 2010 12:34

Snygg!! =)

 
Ingen bild

Tele2

24 september 2010 16:19

Hej Maja,

Det är väldigt tråkigt att läsa att du inte fått din mobiltelfon lagad efter servicen. När olika simkort inte fungerar i mobiltelefonen är det i så gott som alla fall fel på mobiltelefonen. Vi är i alla fall glada över att läsa att du fått bra hjälp och support i butiken med din mobiltelefon. Vi hoppas givetvis också att du snart ska ha telefonen tillbaka med samtliga funktioner.

Med vänliga hälsningar

Michaela Lindell, Tele2.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Maja Lind - 11 december 2010 18:05

    Jag är med och tävlar på om www.sagobox.se här...http://www.finest.se/userBlog/entry.php?uid=39946&beid=1535101 ...

Av Maja Lind - 31 oktober 2010 20:44

Jag tänker sluta blogga på obestämd tid! Troligtvis tar jag inte upp det igen alls, men vi får se hur det blir!   Tack till er som följt vår vardag!   Kramar ...

Av Maja Lind - 29 oktober 2010 09:50

Oj så trött jag är! Förstår inte varför jag ska vara så dum som jag är:-S Jag får helt enkelt skylal mig själv över tröttheten...men ändå:-P Igårkväll gick jag och la mig vid 9, så skönt...men så kom vi på att vi skulle kolla på ett avsnitt av ar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart! Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D    Lowe vaknade till tidigar...

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt! Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes ...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30
<<<
September 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards