Alla inlägg den 1 oktober 2010

Av Maja Lind - 1 oktober 2010 08:33

Härlig morgon! Barnen ville upp runt 06.30, men dom var lite snälla och satt och tittade på film en stund, så jag fick fortsätta blunda! Har sovit som en kratta inatt, kunde inte somna igårkväll, och samma sak när jag vaknade på natten! Men, känner mig faktiskt inte så trött ändå, så det är ju skönt:D


Idag är min sista upplärningsdag! Känns lite nervöst faktiskt, sen förväntas jag ju lixom kunna allt:-S Eller, nej det har dom ju faktiskt sagt åt mig att dom inte alls förväntar sig! Men, jag VILL ju gärna kunna allt:P Kanske är lite olika saker, men det känns bra, tycker det sitter ganska bra, det mesta!


Men en sak som jag inte vet hur jag ska göra med, någon kanske har något bra tips?

Han har fortfarande inte riktigt kommit igång med att äta igen, jo han äter ju, men inte som förut! Men, på nätterna slurpar han ersättning som en galning! Han dricker ju över 600ml ersättning på nätterna! Börjar kännas lite drygt faktiskt att behöva gå upp och blanda!Han som precis hade slutat äta på nätterna ju...

Igår natt och nu inatt har han fått ha nappen, vi har tänkt att han kanske har börjat använda flaskan som napp, eftersom det kom samtidigt. Men jag vet itne, han har ätit lite mindre domhär 2 nätterna!

Vet inte hur jag ska vända tillbaka, känns ju mindre kul att börja med nappen igen ju, specieltl om det inte gör någon större skillnad i nattätandet!

Svårt svårt, någon som har tips?!:D


Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards