Alla inlägg den 12 oktober 2010

Av Maja Lind - 12 oktober 2010 09:56

Igår var vi i Stockholm! Blev en mycket trevlig dag:-D

Började med att jag mötte ett par utanför Sara som köpte min vagn! Dom kunde ju inte låta bli att pruta, dom var faktiskt lite jobbiga! Tillslut gav jag upp och sa att dom får pruta ner den 100kr, bara för att få bli av med dom någon gång.men ndå fortsätter dom med men då går vi halva vägen var osv...gah!! Men, tillslut så gick dom med på 2900 MEN så kommer dom på att, vi har ju inte det löst! 

Så frågar han om jag inte har 100kr själv, för han hade ju bara 2800 eller 3000kr Men, dom kunde inte gå med på att få mina 60kr (då hade ju vagnen kostat dom 2940kr) Dom stod där och bara väntade på att jag skulle ge mig! Tillslut frågar mannen sin fru/sambo om hon har några pengar, hon sa tyvärr har jag bara 60 kr! Så säger han, du får 2860kr annars får det vara!

Jaja, kände jag bara! Låt mig bli av med er snart:P

Jag fick helt enkelt lov att ge mig igen, men känner mig nöjd med det ändå! Men själva grejen, att odm inte kunde vägra ge sig, stör mig faktiskt lite! Folk kan vara så jobbiga ibland!!!

Men, när jag senare¨åkte till solna för att köpa en ny vagn för 2000, en vagn som ajg trodde skulle vara i ganska dåligt skick, kände jag mig mer nöjd! Då vagnen var jättefin:D Ingick mängder med tillbehör och allt kändes väldigt fräscht! Känner mig supernöjd ,med mig nya vagn:D

Ska tvätta den lite, sen kommer det bilder:D


Men, vi hade ju faktiskt en hel dag i stockholm, var ju inte bara vagnar det handlade om, även om det kändes som att det blev ganska mycket transporterande mellan olika ställen för vagnarnas skull!

Vi han iallafall vara hos Sara oxå, hälsade på henne och hennes Ruben så tog vi en promenad ner på stan, vi åt mat och ara pratade och hade trevligt!

Tyvärr lyckades Hampus bli dålig, han kändes riktigt varm och ville varken äta eller gå själv utan satt i vagnen och mös hela dagen! Han har sovit gott inatt, och är mycket piggare nu och har tom ätit lite frukost:D

Johan lyckades oxå dra på sig feber igår, så när vi sen kom hem igårkväll låg han redan och sov, och sover fortfarande! Så, jag hoppas han är piggare när han vaknar sen!

Det blev iallafall en mysig dag i stockholm, och tror nog jag ska åka dit snart igen! Det är så kul att få komma iväg å göra något annat, och att få träffa moster Sara som Hampus säger:D


Pappa följde med hem från stockholm igår, så nu har vi finfrämmande här:) Alltid så trevligt att ha sin familj här och hälsar på!

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på, tror att vi åker in till stan för att handla iallafall, det behövs, sen blir det kanske en tur där...beror på om pappa känner att han vill se Nyköping oxå:)


Lägger ut någon bild på vagnen sen när jag får tid till det:D


Kram och ha en bra dag!

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards