Alla inlägg den 13 oktober 2010

Av Maja Lind - 13 oktober 2010 15:17

Idag fick jag smset från Eligiganten! Reklamationen blev godkänd och jag skulel komam till butik för att fixa resten, sagt och gjort...men väl där fick vi, eller snarare jag, problem! Vad ska man nu ha för telefon?!?!:-O I den prisklassen jag fick välja mellan fanns enbart 2 telefoner. Samsung Wave(den jag hade) eller HTC legend...Jag gillar ju igentligen Waven bättre, den skulle ha bättre kamera och bättre skärm, men i övrigt sa han på elgiganten att det är samma ungefär. Kändes ju dumt att välja Waven igen, då den säkert skulle krångla den med! Så började jag fundera på om man skulle lägga ut lite till pengar för att få en annan, och det skulle ju vara Samsung Galaxy isåfall! Skulel få lägga itll 900kr...kändes lite dyrt, men jag och Johan räknade på att vi skulle behöva lägga typ 1500 extra emellan. Så när han sa 900 så började vi fundera. Men, känns ju ltie dumt med den telefonen oxå, eftesom den funkade på precis samma sätt som Waven u, såg exakt likadan ut i menyer osv..ända som skiljde var att Galaxyn var större, för stor! Så, tillslut bestämde jag mig för att ta HTCn...kändes ganska deppigt när jag satt där och skulle hämta ut telefonen, kändes inte alls rätt..men nuså känns det bättre! Tror jag börjar gilla den:-D

Så kändes det ju lite extra bra när dom bjöd på 400kr som vi igentligen skulle lagt emellan:-D


Så, nu har jag äntligen min telefon igen! Hoppas på att den ska funka! Och nu ska här knäppas kort till bloggen oxå:-D


Vilel bara berätta!

Kramkalas!!!!

Av Maja Lind - 13 oktober 2010 08:15

Pappa åkte hem nu på morgonen, så nu är det vardag igen då! Alltid så trevligt när det händer något som inte händer varje dag, och extra roligt är det ju förståss när det är någon som man tycker om som kommer och hälsar på!:)

Känns tråkigt att ha så långt till alla i min familj, eller Sara bor ju faktiskt ganska nära, men man tänker på något konstigt vis att det är så långt...


Har iallafall haft det väldigt trevligt dom senaste dagarna! Barnen sitter inne i lekrummet och leker på bilmattan dom fick av morfar! Det känns som det var länge sedan dom satt där helt själva och lekte så länge dom lekt där nu!

Väldigt skönt faktiskt:)


Nu ska jag sätta igång att tvätta alal tyger på vagnen så den blir lite ren och fräsch:)

Sen ska jag knäppa kort på den så ni får se min nya kärra...eller, Lowes rättare sagt:P


HA en bra dag i kylan!

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards