Alla inlägg den 25 oktober 2010

Av Maja Lind - 25 oktober 2010 21:07

Idag har vi haft en ganska mysig hemmadag faktiskt! Johan och Hampus har varit ute och eldat endel, jag och Lowe gick ut lite oxå, sen var det dax för Lowe att sova, så vi tog en promenix så han fick sova i vagnen! Han sov jättelänge...ska nog ta och låta han sova ute lite oftare:-D

Jag passade på att gå in och donade lite när han ändå sov! Skönt att göra något utan en massa barn springandes och ryckandes i en helatiden:-)


Nu på kvällen skulle Hampus bada lite, och Lowe stälde sig och gnällde och ville oxå i:-O då är det ju bara att passa på så, jag kasta ner han oxå...och dom tyckte det var jätteskoj:-D Så underbart att se


   


Kolla lite extra på Hampus frisyr på det kortet, för efter badet satt jag honom nämligen under saxen, kortare och mörkare blev han, så numer ser han ut såhär:-)


    


Söta Hampus!

Så måste jag passa på att tacka Jessica så mycket för tipset med balsamspray...så imorgon ska det inhandlas för att se om Lowes hår blir mindre svinto:-D *hoppas*


Åså till sist...mitt tips

  


Bli inte besvikna....det blev absolut inte jag! Denhär mjukosten är verkligen supergod!! Jag brukar inte gilla räkost så supermycket annars, men denhär med rökta räkor...mmm, smakar precis lika gott som domdär rökta räkorna jag åt i sommras:-D


Så, det var nog allt för mig idag tror jag!

Imorgon åker jag och Lowe iväg för att träffa Emma! Vi ska shoppa 30 års present..för på lördag blir det KALAS:-D Åh, ska bli underbart skoj..längtar längtar!!!


Sov gott allesammans!!

Av Maja Lind - 25 oktober 2010 11:36

Hahaha, idag har jag varit med om något som inte händer mig varje dag direkt...faktiskt aldrig förut, tror jag:-D
JAG HAR VUNNIT:-D

Blev hemskt förvånad när jag såg mailet jag fått där det stor GRATTIS! Du har vunnit:-D

Detta är min vinst...

  


Tänkte att jag skulle prova tävla en gång, gjorde det och hade faktiskt nästan glömt bort att jag var med i en tävling:-D Igår var jag med i en annan tävling som handlade om ett presentkort på en upplevelse på en sida. Och i den tävlingen fanns det 3 vinster, så jag tänkte att ja, men då kanske man har lite större chans att vinna den gången! Så hade jag redan vunnit stolen jag tävlade om:-D Helt sjukt ju:-D Men nu är jag glad, och vill plötsligt byta köksbord direkt:-D


Sen undrar jag om det är någon som läser min blogg?! Känns trist att jag inte får någon respons på min fråga om Lowes hår! Även om vi nog redan är överens om hur det ska bli med hans hår...

Hade varit skoj att höra era åsikter ju!


Jaja, nu ska jag fixa lite mat åt pojkarna, och lägga mig och vila tillsammans med Lowe sen! Hampus och Johan tänkte gå ut och elda dom!



Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards