Alla inlägg den 21 oktober 2010

Av Maja Lind - 21 oktober 2010 17:20

Nu är vi hemkommna från tandläkaren, eller ja, vi har ju hunnit med att både äta och slöa ett tag oxå! Men, tandläkarbesöket gick bra, Lowe charmade tandläkaren!:-)

Frågade om han underbett, och hon sa att det inte är något man gör något åt nu, utan väntar tills hans permanenta tänder kommit fram, då man kan få antingen bända med någon pinne av något slag, eller så finns det någon typ av tandställning där det är nå fjädrar som ska flytta tänderna lite! Men, hursomhelst så är det bara att avvakta å se, det kan ju växa bort av sig själv oxå:-)

Det va en väldigt bra och trevlig tandläkare tyckte jag...synd hon jobbade i Bettan, och att dom dessutom ska stänga igen där. Hade faktiskt kunnat tänka mgi att gå till henne själv någon gång, för igentligen borde jag ju faktiskt ta mig till en tandläkare själv snart, börjar bli dax efter typ 8 år:-O Men oj vad lätt det är att skjuta upp sådanna grejjer!


Av Maja Lind - 21 oktober 2010 09:17

God morgon! Tänkte jag skulle göra ett försök att blogga från telefonen idag, får se hur det går. Idag ska lowe till tandläkaren! Spännande att höra vad dom säger om hans underbett och "saknade" framtänder, som jag faktiskt tror är påväg nu! Men jag hoppas dom har något bra att säga om underbettet, och att det är något som växer bort, även om jag tycker han är hemskt söt när han 2 framtänder där nere sticker ut:-D men eftersom underbettet finns i släkten,som tom resulterat i operation vore det ju hemskt skönt att höra att det oftast växer bort eller liknande.Jag skriver mer om svaret sen, när jag fått ett.Känner mig hemskt seg idag, ligger under täcket i soffan och skulle helst sova lite! Men det accepterar inte barnen, egentligen tillåter dom mig inte att ligga här ens...så det är väll dax för mig att hitta på något annat som dom uppskattar bättre! Hörs senare

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards