Alla inlägg den 26 oktober 2010

Av Maja Lind - 26 oktober 2010 20:34

HAr haft en trevlig dag idag, synd man känner sig så trött bara:-S Men, jag får se till att lägga mig i tid idag! Man får ju skylla sig själv att man är trött helatiden när man är uppe hela nätterna!!!


Har iallafall varit på stan med Emma idag, träffade även på Elin och hennes barn ett tag...mycket skoj! Hittade inga kläder som jag hade velat:-S Börjar känna lite smått panik över vad jag ska ha på mig på Lördag...HJÄLP!!! Synd det inte var maskerad :-P

Iallafall, vi hittade ju det viktigaste iallfall, en 30 års present till födelsedags" barnet"!


Apropå lockarna på Lowe, dom får vara kvar ett tag till! Jessicas tips om balsamspray verkar vara jättebra! Hade i lite i hans hår när vi kom hem idag, och det var bara att dra kammen genom håret:-D Sen vet jag inte hur länge håret håller sig fint, men det är ju bara att ha sprayet med sig i värsta fall, och spruta i lite vid behov:-D Superbra!!!


Nu sitter jag här i soffan och "glor" är så tråkigt på tv tycker jag! Sitter och kikar på Äntligen hemma, men det är ju bara roligt när lilla JAxon är med ju:-D


Ska nog fika lite oh sen gå och lägga mig tror jag!


Godnatt gott folk! Hoppas ni haft en trevlig dag!


kramar



Av Maja Lind - 26 oktober 2010 20:24

  


Tävla om en personlig almanacka från Personligalmanacka hos Agnieszka.

Tävlingen avslutas den 3e november


Av Maja Lind - 26 oktober 2010 09:01

Jag och Lowe håller på att göra oss klara för att hämta upp Emma och sedan vidare till stan! Ska bli riktigt skoj att träffa henne! Känns som det var jättelänge sedan ju!!!

Hampus får stanna hemma med Johan och hjälpa honom!


Kramar

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards