Alla inlägg den 6 oktober 2010

Av Maja Lind - 6 oktober 2010 09:21

Har känt mig hemskt seg nu på morgonen, tror vi ska åka iväg en sväng in tll stan idag så man får göra något! Blir lite segt att bara sitta hemma! Tror barnen skulle uppskatta en sväng till öppna förskolan oxå!

Igår blev vi hemma, vi hängde med Johan till svärföräldrarna en sväng på kvällen bara! Och vi lyckades få Lowe att somna där:D Vilket framsteg! Han vägrar ju sova någonannanstans än i sin säng, eller...bilen och vagnen brukar ju oxå gå bra!


Ringde till Elgiganten igår, min telefon kommer troligtvis bli reklamerad, så nu sitter jag och väntar på att jag ska få åka och hämta min nya, skulle ju passa ganska bra om det blev idag:D

Fast, justnu känns det som att jag har tappat hoppet om att den nya telefonen kommer funka oxå, känns lixom bara som att jag skulel vilja ha en annan modell, fast jag trivs superbra med waven(ja, med dom punkter den funkar alltså). Men, det är svårt och trist när den krånglat så! Vi räknade ut att jag haft telefonen max 1 vecka sammanlagt, och haft den inlämnat 2 månader:-S Inte så kul!


Sen väntar jag även på ett sms från apoteket, om att Lowes ersättning kommit in så jag kan hämta den! Det är tveksamt om det räcker ett dygn till (det skulle komma onsdag eller torsdag) Men som turvar fick vi låna en burk av Wiltons ersättning(som oxå är mjölkfri) av Elin, så vi har i fallatt:)

Men, det skulle ju iallafall passa ganska bra om det smset oxå kom idag!


Sen hoppas jag på att hon med vagnen är hemma, så jag får titta på den:-D Ska nog skicka iväg ett sms direkt tror jag! Är så sugen på att kika på den!


Ne gott folk, nu ska vi göra oss iordning här!

Kramar på er

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards