Alla inlägg den 10 oktober 2010

Av Maja Lind - 10 oktober 2010 10:15

Mådde lite sådär igår morse, men stoppade i mig lite alvedon och åkte iväg och jobbade, väl där hade man annat att tänka på och kände mig faktiskt riktigt bra då! Det gick bra, och det känns som jag hamnat rätt:-D


När jag slutade och satt mig i bilen för att åka hem kände jag mig helt slut helt plötsligt, det bara slog till! Åkte hem, bytte om och la mig på soffan en snabbis...skönt! Sen åkte jag till svärföräldrarna där det bjöds på smörgåstårta eftersom Johans storebror fyller 32 år nästa vecka! Tyckte det var snällt att jag fick komma dit och äta lite, fast jag varit lite dålig sista dagarna:-D

Vi blev iallafall kvar där ända till kvällen! Lyckades få Lowe att somna där, jag lyckades dock inte, utan det fick bli svärmor som lyckades med det även denna gång! Känns lite jobbigt att inte kunna söva sitt eget barn! Men, Lowe blir arg på mig, och tillslut blir jag arg på honom! Vi retar lixom upp varandra:-P Så, det är ju skönt att någon annan kan söva honom någon annanstans i hans egen säng iallafall:D


Idag ska vi städa här hemma, jag hade hoppats på att vi skulle kunna fixa lite till på våran garderob, men eftersom vi inte har mer material till den ust nu, så får vi vänta!:-S


Imorgon åker jag och barnen till Stockholm! Ska bli riktigt skoj:-D Där ska vi träffa pappa, och jag hoppas ju såklart att Sara är ledig något oxå så man får träffa henne oxå!


USch, känns som hela familjen är heltrötta! Ska nog göra lite lunch nu så Lowe kan få sova lite sen!

Hampus har nu i 2 nätter varit uppe och sprungit jättemycket, vet inte vad han pysslar med! Igårnatt hittade vi honom i soffan med en godispåse och tittade på tvshop!!! Sen vaknar man hela tiden av att man hör honom klampa runt. OCh han är på toa jag vet inte hur många gånger per natt, han är säkert där fler gånger än vad vi vaknat!

Nej, jag vet inte riktigt vad han pysslar med, men trött blir man! Och, det verkar ju han vara oxå!!!


Ne, nu blire lunch!

Hejhopp



Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards