Alla inlägg den 14 oktober 2010

Av Maja Lind - 14 oktober 2010 20:32

Imorgon tar jag mig en till sväng till Stockholm! Sitter här och funderar ut hur dagen ska se ut!

Kl 11 ska jag vara vid Globen, kl 12 ska jag vara på norrmalmstorg och sen när Sara slutat skolan vid 12 och kommit in till city ska jag möta henne för att äta lunch! Ska bli riktigt trevligt:-D

Känns riktigt lyxigt att träffa Sara 2 gånger på en och samma vecka:-D Det är man inte så bortskämd med direkt!


Känner mig något nervös över hur jag ska lyckas hitta hit och dit och känner mig stressad över hur jag ska hitta till platserna med tidspress..

Men, ajg tror det ska gå bra! Hade tänkt att jag skulle ta en promenad från Sara till Globen, sen åker jag tunnelbana mellan Globen och T centralen för att sedan gå till Norrmalmstorg! Det känns som att jag borde fixa dethär!

Jag tror att Hampus får vara hemma med Johan, även fast han nog skulle bli superglad över att få följa med till moster Sara! Men, eftersom jag inte har någon ståbräda til lvagnen( köper en imorgon) Vet jag inte om jag vågar ta med mig båda, eftersom det ju faktiskt komemr bli en ganska lång promenix...Och, igentligen hade det kanske varit bättre att ta Hampus med bara, men det krånglar till det lite för Johan isåfall, eftersom han ska mecka bil och besikta imorgon!

Visserligen kan jag ju ta med gammelvagnen idag igen, för då kan ju båda barnen sitta! Men, det hade ju varit skoj att få köra den nya vagnen oxå:P

Svårt svårt...


Någon som kan säga åt mig hur jag ska göra?!:-P

Hade varit lättare att slippa ta det beslutet själv:-D

Av Maja Lind - 14 oktober 2010 09:31

Igår fixade Johan och svärfar ihop vagnen!

Det var ju fel på chassit, man kunde inte fälla ihop det hela vägen. Det tog inte lång tid för Johan att fatta vad problemet var, skickade ett mail till en bugaboo åteförsäljare för att höra om det är några delar som man kan få tag på(var alltså en kil som gått av på mitten) Men, svaret blev att man ska inte öppna chassit igentligen, och det ända dom kunde rekomendera oss var att köpa nytt chassi(som kostar 2500kr) Men, Johan gav sig inte, han tyckte att detta måste kunna fixas...och visst gjorde dom det:-D Så nu funkar vagnen som den ska:-D Alla tyger är nytvättade och jag älskar våran nya vagn!! Imorgon ska jag åka till stockholm för att köpa sista grejerna till, en ståbräda och vinterhjul och den blåa sufletten!


Såhär ser den ut, vår nya vagn!

  





Sen hämtade jag ju min nyta telefon igår oxå! Så tänkte att ni skulle få se den oxå!

Börjar gilla den mycket nu faktiskt:)



  



Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards