Alla inlägg den 17 oktober 2010

Av Maja Lind - 17 oktober 2010 21:34

Nu ropar sängen högt efter mig...eller så är det jag som ropar högt på sängen, och hoppades på att den kunde hämta mig från soffa:-P

Jag är så sjukt trött!

Har suttit och lagt ut en annons på blocket idag...och det har tagit tid vill jag lova! Har gjort iordning klädpaket med en massa urvuxna kläder som ska säljas! Så, nu står det 5 fulla ica kassar + en hel hög med overaller osv i Hampus sovrum, hoppas på att få bli av med det fort!!

Förstår inte hur man har lyckats samla på sig så mycket:-O Och då använder fortfarande Lowe mycket kläder i st 62/68 och uppåt!


Imorgon ska vi få inviga våran nya vagn:-D Då blir det en tur till öppna förskolan i stan, och en promenad från oppeby till öf med Elin och barnen! Åh, så trevligt det ska bli:-)

Så, nu ska jag gå och sova så jag orkar mig upp...


Sov gott

Av Maja Lind - 17 oktober 2010 09:23

Helt plötsligt kommer Hampus och ger mig en kram, tittar på mig och säger, mamma jag älskar dig! Ett så härligt ögonblick i mitt liv, så jag kände att jag var tvungen att dela med mig:-D



Av Maja Lind - 17 oktober 2010 08:15

Godmorgon gott folk!

Nu sitter jag och pojkarna och morgonmyser i soffan framför blichinen som Hampus säger, han menar alltså bilar och blixten maquin(eller hur det nu stavas?!)


Jag känner mig ganska trött, så jag är glad att vi fått en lugn och härlig morgon för engångskull!

Igårkväll var ju Johan på klassfest, han skickade ett sms runt 21-22 och frågade om jag kunde hämta honom(jag sa ju det tidigare på dagen att det är klart jag hämtar han om han vill det) Men, jag måste ju erkänna att det kändes lite smådrygt:-P Jag la mig på soffan och somnade till, men sov ganska ytligt...var lixom påväg upp helatiden kändes det som, vaknade helatiden och kollade på klockan osv, vet inte om det berodde mest på att jag plötsligt blev sådär orolig att Johan kört i diket och dött(som jag alltid lyckas få för mig när han är iväg) eller det var för att jag helt enkelt visste att jag var tvungen att vakna till senare för att hämta honom!

Jaja, hursomhelst satt jag vid 2tiden och började fundera på om man kanske skulle ringa honom och höra så han levde, eller om oro plötsligt skulle vara sann...men man känner ju lixom inte att man vill störa heller! Rätt vad det var så kom han in genom dörren! Så, det var skönt att både se honom, och att slippa åka och hämta han mitt i natten:-P


Men, iallafall så blev det ju en ganska sen kväll för oss, medans barnen tyckte vi skulle ha en tidig morgon oxå! Lyckades få liga kvar i sängen ett tag iallafall, så det var ju skönt:-)


Här kommer en bild på pojkarnas morgonmys i soffan!

  


Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards