Alla inlägg den 24 oktober 2010

Av Maja Lind - 24 oktober 2010 19:41

Idag har vi haft en riktigt lugn dag! Barnen har hållt sig relativt lugna, och jag har fått sova en stund på soffan! Jätteskönt, behövdes! Är ju så sjukt trött:-S Men, hoppas på att piggna till lite nu när jag tagit sista tabletten med antibiotikan
:-D

Lowe verkar oxå ganska seg, hoppas vi inte bär på någon förkylning eller liknande som tänker bryta ut snart! Vi vill ju vara friska! Men, vi skyller nog på höstmörkret!! Såhär seg och gossig var iallafall han efter dagssömnen...


    


...blev ioförsig nog för kort sömn för han, han blev nog väckt av storebror och var nog lite extra seg och kinkig pga det!


Bjuder på en bild på pojkarna när dom kör traktor tillsammans! Sötnosar:-)


  


Hampus har sin fina keps på sig som han fick i går fårn domdär påsarna med kläder som jag köpte. Han har antingen denna keps, eller en keps som det står Polis på, som han älskar! Känns ju inte som en kepssäsong nu, men sålänge det bara är innomhus så:-D


Sen vill jag att ni kollar på Lowes hår och titta även på domhär bilderna...


  


 


Nu ber jag er läsare om hjälp...

Hur ska vi göra med hans underbara söta små lockar? Som faktiskt inte är så söta efter en stund under mössan...

Jag älskar ju hans lockar, Johan lika så...men, hur tycker ni han ser ut i håret? ser det hemskt ut med så långt och ruffsigt hår?!för, oftast ser det nog ganska ovårdat ut, då man måste ha mössa och det ser ut som ett stort svintoruffs sen...

Jaja, hoppas ni kan hjälpa oss lite:-)


Hoppas ni har en härlig söndagkväll...imorgon kommer ett tips från mig:-D


Av Maja Lind - 24 oktober 2010 09:15

Undrar om det är därför jag varit så sjukt trött sista dagarna! För att jag börjar bli förkyld?! Eller så fick jag med mig något hem från jobbet igår...ont i halsen har jag iallafall, igårkväll tänkte och hoppades jag att det berodde på den torra luften på jobbet...men verkar som det är något me:-s trist...

Johan åkte iväg runt 8.30 i morse för att jobba lite, och jag...jag vaknade inte förän ca 9.00 jag:-O Barnen satt och kollade på film som tur var, Lowe satt i sin säng, och Hampus bredvid mig! Tur dom inte hittade på några hyss:-P


Nu är dom så "snälla" att dom roar sig i lekrummet helt själva pojkarna...roar sig med att riva och kasta ur allt på golvet:-S

Det känns lite extra skoj när dom gör det direkt dom kommer ur sängen, när man städat ihop allt precis innan man lagt sig typ:-s

Nej, måste verkligen fixa hyllorna där inne snart! Bokhyllan som var där inne gick ju sönder, så nu står alla backar på golvet...


  


Det var bara en låda en sålänge...den härligaste med alla smågrejer:-D

Ne, ska nog gå och fixa lite frukost åt oss nu...känns dock lite trist att störa pojkarna i deras lek, är ju så underbart att höra dom sitta där inne och leka och diskutera:-D Förstår dock bara den ena, fast huvudsaken dom förstår varandra:-D


hejhopp...

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards