Alla inlägg den 28 oktober 2010

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 20:50

Sitter här i soffan och känner mig sååå trött! Ska nog sova snart!

Försökte ta kort på kläderna, men blev inte så bra, så ni får vänta till på lördag, så lägger jag ut en bild på hela mig med kläderna på istället:-D 


Lowe vaknade till tidigare och gnällde och ville inte alls ligga i sin säng! Så, han fick komma till soffan istället, så nu ligger han här bredvid mig och sover:-) Mysigt...men tror stackan har ont i sina öron igen:-( Hoppas det inte blir något långvarigt, men det känns som det blivit bara värre och värre senaste dagarna! Jaja, vi får se hur det blir! Nu ligger han iallafall och håller i dom små söta öronen i sömnen! Petar man på dom får man en käftsmäll, eller ja...kanske inte riktigt så illa, men arg blir han:-P


Neni, nu ska jag gå och lägga mig tror jag, och försöka sova bort domhär hemska ringarna under ögonen till på lördag:-D undrar om jag lyckas?!:-P Men går man och lägger sig kl 9 på kvällen borde man ju ta igen endel sömn iallafall:-D


Godnatt

Av Maja Lind - 28 oktober 2010 16:26

Idag ahr jag varit i Norrköping med Elin och hennes barn, riktigt trevligt!

Igentligen var det meningen att Lowe skulle följa med, men plötsligt tyckte Johan att han lika gärna kunde ha båda hemma! Så, jag fick åka själv! Lite småskrämmande kändes det nog, att inte ha några barn att hålal reda på, men väldigt skönt oxå! Fick prova kläder i lugn och ro:-D


Hittade lite som jag ska ha på mig på lördag, känner mig ganska nöjd faktiskt! Åh, det ska bli så sjukt skoj:-D

Nu är bara frågan...vad ska jag ha på fötterna?!:-O

Men, det får jag ordna på nå vis! Blir nog att vi åker in till Nyköping imorgon för att fixa det sista inför festen!

Krävs flera veckors planering för mig numer:-P


Ne, nu kom precis mina goa ungar hem, ska ta och kramas lite med dom! Men, lägger upp bild senare på vad jag köpt:-D



Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards