Alla inlägg den 8 oktober 2010

Av Maja Lind - 8 oktober 2010 18:46

..Lyckades få feber jag! Igår morse kände jag mig lite konstig i kroppen, och började ganska snart förstå att det var feber på gång! Tog lite alvedon och åkte iväg för att handla, kolla på vagnen och hämta ut Lowe ersättning. Och när vi kom hem, då bröt helvetet ut! Fy vad jag mådde igår kväll! Låg i soffan med 2 täcken på mig+ att Johan eldade, så vi hade varmt här inne. Såfort jag rörde mig lite låg jag och frös och skakade som ett asplöv!Men, jag kunde inte ligga still heller, eftersom jag hade så fruktansvärt ont i min stackars kropp! Jag må då säga att man inte klarar av feber lika bra som när man var barn iallafall! Jag vill INTE veta hur det är att ha feber när man är 60 om det fortsätter bli värre och värre i samma takt:-S

Idag mår jag iallafall bättre, jag är nog mest bara trött och öm i kroppen efter gårdagen! Och det är väll en sak som är bättre nu än när man var barn...jag lyckas aldrig vara sjuk mer än 2-3 dagar!

Och, det är hemskt tur att det blev kortvarigt denna gång, då jag ju ska jobba imorgon!!! Hur hade det känts att behöva sjukskriva sig första dagen?!


Igår var jag ju och tittade på vagnen! Åh, jag är så kär! Vill ha vill ha vill ha!!! Usch att man ska bli så knäpp av en liten barnvagn?!:-S


Ne, nu sover barnen och Johan åkte pecis iväg för att tanka bilen, så jag ska passa på att lägga mig och sova en skvätt, så jag orkar med Idol sen:D


hoppas ni får en  underbar fredagkväll!


Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards