Alla inlägg den 5 oktober 2010

Av Maja Lind - 5 oktober 2010 10:50

Nu var det några dagar sedan jag skrev. Vi har lixom haft fullt upp hela helgen, eller, igentligen har vi inte gjort så mycket, men vi har inte varit hemma iallafall!

I går var vi till öpnna förskolan med Elin och barnen, sen blev det en långpromenad, först från oppeby in till stan där vi var på öf, sen efter det gick vi ut till pålljungshage, och sen tillbaka till oppeby igen! Skönt att promenera:) Skulle gärna göra om det, men då måste jag ha någon att gå med:D Så får det gärna blåsa lite mindre då oxå!

När vi kom tillbaka till bilen åkte vi till svärföräldrarna för att städa ur bilen, blev en grundlig städning! Så skönt att äntligen ha en städad bil igen:D Nu är det bara utsidan som behöver sig en omgång!


I söndags var vi hos oxå svärföräldrarna, jag och Hampus följde med svärmor och hennes syster ut i skogen en sväng och plockade lite svamp, men det var inget bra ställe vi gick till, hittade inte speciellt mycket alls!

Lördags kan jag faktiskt inte komma ihåg vad vi gjorde nu:-S Men något hade vi för oss!

Johan har köpt en bil iallafall, så kanske var vi och pysslade med den!


Idag fick jag sovmorgon! Riktigt skönt, Johan väckte mig halv 10 när han var tvungen att åka iväg till jobbet!

När Johan kommer hem ska vi nog åka in till stan en sväng, fast det beror på hur länge han jobbar. Funderar på om jag ska åka in själv med barnen för att kolla på en vagn! Vill gärna titta på den snart:D


Hoppas ni haft en bra helg!

Kramar

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards