Alla inlägg den 19 oktober 2010

Av Maja Lind - 19 oktober 2010 20:12

Ja, det stämmer bra, att jag blivit kattbiten idag!

Johans brorsa har 2 små vildkattungar hos sig, jag och Johan skulle titta lite på dom och jag han knappt peta på den lilla lurvbollen förän den högg tag i mitt finger!ajajaj, det gjorde faktiskt ganska ont!Vildkatter är vad det är, den andra kattungen fick vi inte ens se skymten av...hittade den inte:-S


Annars har vi varit på öppna förskolan i Malmköping, och städat lite här hemma och donat på lite. Imorgon blir det Nyköping igen..pust och stön, känns som man inte gör annat än att flänga runt! Menmen, det är väll så när man bor på landet, detta är väll ingentin mot när grabbarna är större och börjat skolan, och har en massa sysselsättningar på kvällarna osv...


Ne, nu ska jag fortsätta titta på äntligen hemma och lilla Jaxon(Miras valp för er som inte vet)


kramkram

Av Maja Lind - 19 oktober 2010 00:15

Ja, nu sitter jag här sent på kvällen/natten och är jättetrött!!


Vi åkte ju till öppna förskolan imorse, efter det blev det en sväng till Johans föräldrar där vi blev kvar längre än tänkt. Plötsligt kom vi på vid 6-7 tiden att vi ju glömde att åka och handla:-O Hur lyckas man, vi som inte hade något hemma!!!

Vi hade lite tur att vi fick åka och handla själva, utan barn...vilket lyx!

Måste ju säg att det var både snabbare och smidigare att handla utan barn som springer åt 2 olika håll:-D

När vi hade handlat åkte vi och hämtade upp barnen och åkte hem!


Kollade mailen och hade fått svar från Blocket...skrev ju till dom tidigare idag, då min annons som jag satt och la in igår inte blev godkänd, dom vill alltså att man ska lägga in klädesplaggen 1 och 1...jag har över 200 klädesplagg jag vill sälja...härligt mycket tid det lär ta då?!:-O Och, dessutom vill jag inte sälja kläderna styckvis, utan vill sälja i paket! Blev näst intill vansinnig imorse när jag kollade mailen och fick se att min annons inte blev godkänd, bad faktiskt om att få tillbaka pengarna (bara 20 kr, men ändå) och skrev att jag varken har tid eller ork att sätta in varända klädesplagg, att jag redan suttit en hel dag med domdär kläderna, och att jag tycker det är ett konstigt system och att jag vill kolla efter en annan köp och säljsida där jag får lägga ut kläderna hur jag vill...svaret blev, du får 20 kr tillgodo!

Så, då vart jag ju så illa tvungen att lägga in en ny annons:-P

Men, då fick jag ju anledning att lägga ut alla bebisleksaker, hoppgunga och babygym oxå! Skönt att ha det gjort!

Kläderna har jag precis lagt in på 2 andra köp och säljsidor...hoppas på att någon nappar, hade varit skönt att bli av med allt som bara ligger här och tar plats och samlar dam...!

Men, det är alltså det jag suttit och sysselsatt mig med nu ikväll! Känns riktigt skönt att få ha det gjort nu...och jag hoppas att jag slipper få fler "ej godkänt" mail...då ger jag upp!!


Ne, nu ska jag gå och lägga mig i sängen...vi ska ju eventuellt upp imorgonbitti för att åka iväg till Malmköping och öppna förskolan där!


Godnatt och sussa gott

Presentation


Välkommen till min blogg som handlar om mig och mitt liv som mamma, sambo, matte och husägare

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12 13 14
15
16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards